Klient, który pierwszy raz odwiedza Twój salon sprzedaży, punkt obsługi lub innego rodzaju obiekt, chcąc uzyskać pomoc, szuka elementów wspólnych w tłumie. Jeśli Twoi pracownicy ubrani są w swoje prywatne ubrania bądź noszą firmowe koszulki w mało charakterystycznym kolorze – na przykład białe, szare albo czarne – nie zostaną zauważeni wystarczająco szybko, a zrezygnowany poszukiwaniami klient popędzi do konkurencji. Co zrobić, by szybko przykuć jego uwagę?
Zwyczajowo przyjmuje się, że odzież pracownicza kolorystycznie odpowiada identyfikacji wizualnej firmy. Często jednak marka w swoim logotypie i materiałach graficznych ma proste barwy, takie jak czerń, biel czy szarości. Wówczas wyraźne zaznaczenie obecności obsługi klienta w sklepie może się okazać trudne, dlatego warto postawić na intensywne, wyraziste kolory – żółty, jasnozielony, kobaltowy, czerwony, fioletowy – i uzupełnić go dodatkowym akcentem w postaci logo firmy, imieniem pracownika czy innymi elementami.
Koszulki polo stanowią perfekcyjny kompromis pomiędzy tym, co eleganckie a tym, co swobodne. Zapinany kołnierzyk, krótki rękaw oraz przewiewna bawełna to świetna kombinacja dla doradców klienta, sprzedawców, konsultantów, specjalistów od sprzedaży ratalnej, pracowników obsługujących zwroty i reklamacje czy osób zajmujących inne stanowiska. Przesadnie elegancki ubiór obsługi sklepu z elektroniką, salonu sieci komórkowej, bankowości online, biura podróży bądź wypożyczalni samochodów mógłby krępować klientów, natomiast zbyt swobodna odzież pracownicza mogłaby zaszkodzić profesjonalnemu wizerunkowi firmy.
Szukasz wygodnej, niedrogiej odzieży pracowniczej w wielu intensywnych kolorach do wyboru? W sklepie Owocowa Koszulka znajdziesz mnóstwo propozycji damskich oraz męskich T-shirtów typu polo od Fruit of the Loom. Rekomendujemy między innymi model Premium Polo w prawdziwie jaskrawych barwach, Iconic Polo w bardziej stonowanych odcieniach, a także wersję Premium dla kobiet. Aby spersonalizować koszulki tak, by odpowiadały założeniom wizerunkowym Twojej marki, wystarczy nadrukować bądź wyhaftować logo firmy oraz dodać inne elementy charakterystyczne. Przekonaj się, jak ważne jest to, by w stacjonarnych salonach obsługi klienta Twoi pracownicy byli widoczni z daleka!