Twój koszyk jest pusty.
Strona główna » Blog » Odzież pracownicza – w którym miejscu najlepiej umieścić logo firmy?

Odzież pracownicza – w którym miejscu najlepiej umieścić logo firmy?

Data dodania: 22-11-2022

Zalety odzieży pracowniczej dostrzegają przedsiębiorcy z najróżniejszych branż, w tym firmy kurierskie, sieci sprzedaży detalicznej, salony obsługi klientów, lokale gastronomiczne i wiele innych. To najlepszy sposób na wyróżnienie pracowników, by byli widoczni z daleka i by nie było wątpliwości, do kogo klienci mogą zwrócić się o pomoc. Jak duże zatem powinno być logo firmy i gdzie powinno być zlokalizowane, aby jednocześnie zadbać o estetykę oraz widoczność doradców?

Przede wszystkim intensywne kolory

Jeśli prowadzisz np. duży market budowlany, sklep z elektroniką albo inny punkt sprzedaży, który każdego dnia odwiedzają tysiące klientów, musisz zadbać o to, by Twoi pracownicy wyróżniali się na ich tle. Zazwyczaj w ubiorze dominują stonowane barwy – szarości, czernie, brązy i granaty – dlatego pracownicy sklepu powinni nosić kontrastujące kolory, np. żółć, pomarańcz, jasną zieleń albo błękit. Gdyby koszule doradców czy sprzedawców były utrzymane w mało intensywnych odcieniach, trudno byłoby w tłumie znaleźć pracownika sklepu i skorzystać z jego pomocy.

Gdzie powinno być zlokalizowane logo sklepu?

Zamawiając koszulki Fruit of the Loom z nadrukiem w Owocowej Koszulce, możesz wybrać nie tylko wielkość logotypu, ale też jego lokalizację na T-shircie. Może to być:

  • lewa pierś – w tym wypadku nadruk będzie stosunkowo mały i obejmować może wyłącznie logotyp sklepu,
  • prawy lub lewy rękaw – w tym miejscu także nadruk nie może być duży, zatem istnieje możliwość naniesienia ograniczonej ilości informacji,
  • plecy – nadruk umieszczony z tyłu koszulki może obejmować zarówno sam logotyp, jak i inne informacje, np. dział obsługiwany przez danego pracownika, slogan sklepu itp.,
  • klatka piersiowa – podobnie jak na plecach, na całej powierzchni klatki piersiowej można umieścić duże logo sklepu oraz inne informacje cenne dla klientów.

Dobrym rozwiązaniem może być połączenie dwóch lokalizacji, np. lewej piersi z prawym rękawem albo pleców z lewą piersią. Warto pamiętać, by nie przesadzić z ilością nadruków – muszą one prezentować się estetycznie i być czytelne dla Twoich klientów.

 

Klasyczny T-shirt, koszulka polo, a może koszula?

 

Odwiedzając różne sieci sprzedaży detalicznej czy salony obsługi klienta, możesz zauważyć pewne zróżnicowanie odzieży pracowniczej. W niektórych miejscach doradcy i sprzedawcy noszą standardowe T-shirty z firmowym nadrukiem, koszulki polo lub nawet koszule z krawatami. To, na który wariant najlepiej się zdecydować, zależy od charakteru firmy – jej wizerunku, tożsamości marki, grupy docelowej. Jeśli szukasz dostawcy, u którego w korzystnych cenach zaopatrzysz się w personalizowaną odzież pracowniczą z nadrukiem, sprawdź ofertę Owocowej Koszulki!


Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Blog
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl