Koszyk Twój koszyk jest pusty.
Strona główna » Blog » Odzież pracownicza – w którym miejscu najlepiej umieścić logo firmy?

Odzież pracownicza – w którym miejscu najlepiej umieścić logo firmy?

Data dodania: 22-11-2022


Zalety odzieży pracowniczej dostrzegają przedsiębiorcy z najróżniejszych branż, w tym firmy kurierskie, sieci sprzedaży detalicznej, salony obsługi klientów, lokale gastronomiczne i wiele innych. To najlepszy sposób na wyróżnienie pracowników, by byli widoczni z daleka i by nie było wątpliwości, do kogo klienci mogą zwrócić się o pomoc. Jak duże zatem powinno być logo firmy i gdzie powinno być zlokalizowane, aby jednocześnie zadbać o estetykę oraz widoczność doradców?

Przede wszystkim intensywne kolory

Jeśli prowadzisz np. duży market budowlany, sklep z elektroniką albo inny punkt sprzedaży, który każdego dnia odwiedzają tysiące klientów, musisz zadbać o to, by Twoi pracownicy wyróżniali się na ich tle. Zazwyczaj w ubiorze dominują stonowane barwy – szarości, czernie, brązy i granaty – dlatego pracownicy sklepu powinni nosić kontrastujące kolory, np. żółć, pomarańcz, jasną zieleń albo błękit. Gdyby koszule doradców czy sprzedawców były utrzymane w mało intensywnych odcieniach, trudno byłoby w tłumie znaleźć pracownika sklepu i skorzystać z jego pomocy.

Gdzie powinno być zlokalizowane logo sklepu?

Zamawiając koszulki Fruit of the Loom z nadrukiem w Owocowej Koszulce, możesz wybrać nie tylko wielkość logotypu, ale też jego lokalizację na T-shircie. Może to być:

  • lewa pierś – w tym wypadku nadruk będzie stosunkowo mały i obejmować może wyłącznie logotyp sklepu,
  • prawy lub lewy rękaw – w tym miejscu także nadruk nie może być duży, zatem istnieje możliwość naniesienia ograniczonej ilości informacji,
  • plecy – nadruk umieszczony z tyłu koszulki może obejmować zarówno sam logotyp, jak i inne informacje, np. dział obsługiwany przez danego pracownika, slogan sklepu itp.,
  • klatka piersiowa – podobnie jak na plecach, na całej powierzchni klatki piersiowej można umieścić duże logo sklepu oraz inne informacje cenne dla klientów.

Dobrym rozwiązaniem może być połączenie dwóch lokalizacji, np. lewej piersi z prawym rękawem albo pleców z lewą piersią. Warto pamiętać, by nie przesadzić z ilością nadruków – muszą one prezentować się estetycznie i być czytelne dla Twoich klientów.

 

Klasyczny T-shirt, koszulka polo, a może koszula?

 

Odwiedzając różne sieci sprzedaży detalicznej czy salony obsługi klienta, możesz zauważyć pewne zróżnicowanie odzieży pracowniczej. W niektórych miejscach doradcy i sprzedawcy noszą standardowe T-shirty z firmowym nadrukiem, koszulki polo lub nawet koszule z krawatami. To, na który wariant najlepiej się zdecydować, zależy od charakteru firmy – jej wizerunku, tożsamości marki, grupy docelowej. Jeśli szukasz dostawcy, u którego w korzystnych cenach zaopatrzysz się w personalizowaną odzież pracowniczą z nadrukiem, sprawdź ofertę Owocowej Koszulki!


Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Blog
Zarządzaj ciasteczkami
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ