Koszyk Twój koszyk jest pusty.
wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Blog » Historia marki Fruit of the Loom

Historia marki Fruit of the Loom

Data dodania: 29-10-2021

Mało który producent tekstyliów może pochwalić się tak imponującą i długą historią, co Fruit of the Loom. Jej początki sięgają aż 1851 roku, kiedy bracia Benjamin oraz Robert Knight założyli pierwszą fabrykę bawełnianych tkanin w stanie Rhode Island w USA. 170-letnie doświadczenie i produkcyjne know-how pozwoliło opracować specjalne techniki, dzięki którym w krótkim czasie powstają duże ilości wysokojakościowej odzieży. Ubrania Fruit of the Loom trafiają do odbiorców na całym świecie i cenione są za swoją uniwersalność, ponadczasowość, niskie ceny oraz możliwość dalszej personalizacji za pomocą rozmaitych technik druku na tkaninie.

Jeden z najstarszych znaków towarowych w historii

Znak towarowy Fruit of the Loom zarejestrowano już w 1871 roku, co czyni markę jedną z prekursorów w skali światowej. W urzędzie patentowym dopiero lata później dokonano rejestracji takich kluczowych wynalazków jak samochód czy telefon. Zmysł do interesów założycieli fabryki pozwolił im nie tylko uruchomić dobrze prosperującą manufakturę, ale także sukcesywnie ją rozwijać pomimo kilku poważnych kryzysów gospodarczych oraz dwóch wojen światowych, jakie miały miejsce w ciągu 170-letniej historii marki.

Marka Fruit of the Loom we współczesności

Już od 30 lat marka obecna jest na rynku europejskim, gdzie główną siedzibę ma w Niemczech. Oprócz ekspansji na różne kontynenty marka przykłada wagę do tego, by odciąć się od niechlubnej historii Stanów Zjednoczonych, związanej z wykorzystywaniem niewolników do produkcji wyrobów bawełnianych. Kierownictwo Fruit of the Loom zapewnia, że dokłada wszelkich starań, by działać w kierunku wyeliminowania wszelkich form handlu ludźmi i współczesnego niewolnictwa w przedsiębiorstwach produkcyjnych.

Kierunek rozwoju Fruit of the Loom

170-letnia historia marki pozwoliła wyciągnąć wiele wniosków, w tym to, jak istotne jest planowanie przyszłości w kontekście rozwoju firmy. Fruit of the Loom stawia na cele zrównoważonego rozwoju i swoje założenia planuje zrealizować do 2030 roku. Ponadto marka przykłada wagę do ekologii – najważniejszego wyzwania, z jakim boryka się branża włókiennicza. Ponieważ do produkcji odzieży wykorzystuje się najwięcej wody i energii elektrycznej, skupiono się na tym, by ponownie wykorzystywać nawet 60% zużytej wody, a 75% prądu potrzebnego do pracy fabryk pozyskiwać z elektrowni wiatrowych.

Marka Fruit of the Loom już od 170 lat pokazuje, że możliwe jest połączenie niskiej ceny produktu z wysoką jakością, ponadczasową estetyką oraz zrównoważonym rozwojem. Wspieraj firmy, które troszczą się o środowisko naturalne, jak również swoich pracowników. Sprawdź, jakie produkty Fruit of the Loom znajdziesz w sklepie Owocowa Koszulka!


Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Blog
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl